söndag, september 14, 2008

Glömde...

att jag såklart har tabbat mig liiite idag. Först och främst har jag en blå stortå. Exakt hur och när detta skedde vet jag inte, men ont gör det. Mysko. Jag får ju blåmärken hur lätt som helst. Trollfar vägrar gå bredvid mig sommartid, för han tror han blir misstänkt för lite väl hårdhänta ömhetsförklaringar.

Och så rev jag lite i godisbutiken. Men hallå, om man bygger världens högsta pyramid av sockervadds burkar så är det som gjutet att en elefant som jag ska braka rakt in i dem. Eller? Och föresten såg jag bara till att tjejen hade något att göra resten av eftermiddagen.....

Kom på en sak. För att öka bidragstakten kanske jag ska utmana er. Och mig själv. För varje inringd 50 lapp får ni ställa vilken fråga ni vill och jag lovar lämna ett sanningsenligt svar. Kan det vara något?

Inga kommentarer: