onsdag, september 24, 2008

Och?

ni mår? Tack jag mår bra. Faktiskt. Lite lätt frustrerad över vuxna människors idioti i vissa sammanghang. Å andra sidan så är jag inte ett dyft bättre i andra sammanhang. För även om jag är (i mitt tycke) en klok människa, så är jag förmodligen i andra människors tycke ytterst oklok. Men det behöver å tredje sidan inte betyda att jag håller med dem. Och å fjärde sidan behöver det inte betyda att de har rätt. Å femte sidan så behöver det inte heller betyda att jag har rätt. Sanningen kanske ligger någonstans mitt emellan.


Men shit the same, jag kommer med en dåres envishet förespråka det jag gör. Iaf tills jag är överbevisad!

Förresten fick jag senast idag bevis på min klokhet. Visst gills sms som bevis?

Så nu tänker jag sova gott, i trygg förvissning om att jag är världsbäst. Iaf på att vara jag.

Go'natt

2 kommentarer:

Mildamakter sa...

Ehhh...??? ;O)

Batbut sa...

typ :-)