onsdag, mars 04, 2009

Plastic fantastic....

En av mina kunder är inom den medicinska gebitet. När jag är där så lånar jag ett rum av en farbror doktor, fullt utrustat med stetoskop, knäknackare (jag vet att det heter något annat!), brits och annat smått & gott.

Häromdagen när jag var där fanns där något annat mystiskt, som jag iofs hört talas om men aldrig sett - Botox! Miljoners små flaskor med den enligt somliga gudabenådade kemiska produkt som lovar evig ungdom.

Det såg ganska oansenlig ut i mitt tycke. Frågan är nu bara om jag skall öppna extra på kvällstid? En liten spruta här och en liten spruta där. Kanske är bra business?

Vid närmare eftertanke så nej, jag skippar det. Tur att jag tänker till ibland.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blir kund direkt!

Tankevågor sa...

Nej inte Botox då kommer du se ut som drottningen i fejset! ;-)

Batbut sa...

Kimmi, hur attans törs Du det? Och mer än så, Du behöver det inte!
L-girl, ska jag prova? :-)