tisdag, juli 12, 2005

Heureka! Vägen till evig ungdom

Nu har jag kommit på varför mitt troll kan reta gallfeber på mig. Ibland räcker det med en blick så känner jag mig lika balanserad som Courtney Cox i högform. Han vill bara hålla mig ung!

Genom att reta upp mig, ökar blodtrycket. När blodtrycket ökar så ökar blodgenomströmningen. När genomströmningen ökar så rensas kroppen på slaggprodukter och risken för hjärtinfarkt blir mindre. Adrenalinet strömmar till, och rusar till hjärnan. Sätter igång tankeverksamheten, och de små grå får sin gympa.

Till råga på allt blir min kropp spänd som en bågfil, vilket håller musklerna i form och cellulliterna borta.

M a o så gör han mig egentligen en tjänst! *s*

4 kommentarer:

Vi på Kantarellen sa...

Ahaaa!Så det är därför jag ser så ung ut! *flinar*

Theron o familj sa...

Jag ska komma ihåg det till nästa ggn "mitt troll" retar upp mig. Och han är en naturbegåvning!

Lyckliga Grodan sa...

jag har nu lagt till titeln friskvårdskonsulent både till ynglen och storgrodan!!!

Batbut sa...

ni ser, det finns alltid ngt gott i allting även om man får leta länge ibland *s*