måndag, juli 25, 2005

Mina livsplaner!

Snacka om humörsvängningar, kan inte ens skylla på hormoner *s*. Inser när jag läser igenom tidigare inlägg att om man inte känner mig så får man en bild av en totalt obalanserad kvinna, som pendlar mellan hopp och förtvivlan. Så är inte fallet, jag är bara på lite olika emotionella plan ibland. Följande plan finns i denna boning:

Plan 1: surfar på en räkmacka och allt flyter på.
Plan 2: mamma i 180! Vill helst bädda in mina små troll i vadd och bära dem ömsint genom livet
Plan 3: Frustrerad över tillståndet i världen, och även bland människorna, kombineras gärna med plan 4
Plan 4: Djupt filosofiskt funderande över meningen med livet (i positiv mening)
Plan 5: sentimental och gråtmild, kombineras oftast med plan 2

Hm... när man ser det i skrift så ser det lite mysko ut. Verkade så mycket bättre när jag tänkte det. Ska nog återgå till att skriva utan att tänka.

5 kommentarer:

Batbut sa...

åh.. välkommen tbx till civilisationen! Skönt att ha en likasinnad *s*

The Female Dinousaur sa...

Det där passar bra in på mig också. Det är nåt med oss tjejer...

Ilva sa...

Jag har ett plan till jag: det totala morret!

Batbut sa...

och jag som trodde jag var ensam *s*. Fast jag glömde ju Ilvas, det totala morret! Plan 6 alltså!

Bloggblad sa...

Hm.... tycker det låter som om du är på väg in i tjejbruset...