söndag, november 12, 2006

Manisk, moi?


Lite kanske... för nu blir det halsdukar i 180... för att färgerna är så läckra, garnet så häftigt och det går så attans fort. Så please, antingen får ni stödköpa innan jag dränks av halsdukar eller så får jag skaffa mig en ny mani. Vad tror ni om eldslukning?

Annars har jag varit en god dotter - städat pappas lägenhet och bjudit på fika - och en god hustru - maken fick en skjorta och lite hemmagjorda teckningar, dock inte av mig. Fick jag guldstjärna nu?

15 kommentarer:

Morgondimma sa...

en röd och en blå hitåt!!! Dimmor behöver vara färgglada på vintern annars försvinner dom

Bloggblad sa...

Men vad är det för mysigt garn????? Vill ha vill ha vill ha. Fast jag producerar helst själv - älskar det monotona klirret.

PGW sa...

men har du fått alldeles stickmani? :-)

Batbut sa...

Yes, jag är lite lätt manisk...*s*

Garnet är en hemlighet *s*, fick leta länge och väl... Atttans dyrt dock...

Dimman, den blå är faktiskt lila - otroligt läcker sådan. Och är Du seriös får Du absolut köpa (men som sagt, dyrt garn tyvärr...)

Vi på Kantarellen sa...

OK... vad tar du för dem? *allt för att stödjaÄ

Batbut sa...

Tack Mamse, Du är en vänlig själ. Är Du seriös så mailar jag

Cornelia sa...

Hur har du tid?
Jag skulle aldrig hinna sticka.

Humlan sa...

Hmmm,,, jag tror att jag vet, din hemlighet! ;D

Har förstått att du går in för saker med själ och hjärta, när du sätter igång med något. Här blir det inte många maskor per dygn, jag ska bara... först.

(Däremot har jag köpt ganska mycket garn på sista tiden... är det också lite mani-varning???)

Anonym sa...

Jag vill ha en Röd, en Blå och en grön! Helseriöst!
Maila mej priset! Är dom inte alltför dyra köper jag säkert fler,, kanske skall klä hela Uddevalla i dom? *skratt* (Toppenjulklappar för en mormor/farmor/mamma som inte stickar.

Anonym sa...

Dom ser snygga ut, passar bra till trollfamiljen.

Anonym sa...

Jag skulle jättegärna vilja ha en röd och kanske en grön om det skulle gå att fixa? Stoppa in en kommentar i min blogg om priset :)

Mette sa...

Åh vad fina de är!

Jo du får verkligen en guldstjärna här i min lilla bok. Jag ska slå på B och stoppa in den där.

The Female Dinousaur sa...

Nej du fick inte guldstjärna - du fick troligen magsår! ;-)

Vi på Kantarellen sa...

Klart jag är seriös! Julen står för porten!

Morgondimma sa...

Absolut seriös, maila mej
morgondimma@spray.se