torsdag, november 23, 2006

Trollmor, en fallen kvinna

Häromnatten vaknade jag med ett ryck. Paniken rusade runt i kroppen och jag var alldeles kallsvettig. Vad hade jag gjort? Hur kunde jag göra så? Efter ett långt liv i trohet hade jag hoppat över skacklarna och det med råge. Bedragit min älskade Trollfar! Bara för att vi var inne i en svacka. Hur går man vidare efter en sådan sak?

Värst av allt. Jag bedrog honom med en man jag defintivt inte gillar och garanterat inte finner vare sig attraktiv eller sexig.

Nu vet jag att gör man sådan här dumhet så ska man egentligen hålla käften, man ska absolut inte lämna ut den andra parten. Men så är i förtroende kan jag avslöja vem det var. Även han har iofs en del att förlora, nygift som han är.

Tom Cruise!

Kan ni haja det? Hur i helskotta kan man drömma så infernaliskt tokigt?

6 kommentarer:

PGW sa...

Vad du än äter före läggdags - sluta med det!! Mardrömmar med Cruise kan aldrig vara nyttigt.

... sa...

Du måste möblera om...ditt sovrum kan inte vara Feng Shui riktigt! ;-)

The Female Dinousaur sa...

Tokigt va' ordet!
För länge sedan drömde jag också om Tom Cruise - så som han såg ut i filmen Magnolia. En dryg, manschauvinistisk ärkegris. Och jag gick igång i 190! :-) Jag tycker f ö inte ens att han är snygg...

Anonym sa...

Godmorgon härifrån. Jodå det är önskedrömmar förstår du väl! Men säg inte det till Trollfar bara..Fnissar

Humlan sa...

Ja, ibland undrar jag också var min hjärna får sina drömmar ifrån... inte är det från mig!

Strumpstickan sa...

Hahahaha... rent sexuellt kan man tända undermedvetet på de mest vidriga män... har nåt att göra med det limbiska systemet där centra för sex och starka känslor som ilska och sånt ligger väldigt nära varandra i hjärnan. Sägs vara en av förklaringarna till varför gräl ofta slutar med... ja, just det.. *skrattar*

Och så finns det ju det där gamla talesättet 'opposites attracts' som inte har ett dugg att göra med vilka man väljer att älska.

Men inte är man otrogen för en dröm eller en fantasi, det är helt naturligt!