lördag, november 18, 2006

Trollmor och odjuret!

Jepp, så var då det klart. Mellantrollet och jag på musikal, Skönheten och Odjuret, med 4 timmars sömn i baken. Gissa hur det gick?

Hur som, här kommer en kort recension av föreställningen:

1:a halvlek - gamnacke och lite lätt sömndreggel från Trollmor. Mellantrollet puffade mig hårt i sidan när snarkningarna blev för högljudda. Tänk att få skämmas så för sin mor när man bara är 7 år!

2:e halvlek var jag med hela matchen. Och det sjöngs. Och det dansades. Själv blev jag lite småförtjust i herr Ljustake, gillar killar med humor. Gaston var inte heller helt fel i rätt sammanhang, dock inte i möblerade rum. Så är jag lite svag för killar som har "farlig" stämplad i pannan också. Måste vara mitt Florence Nightingale komplex.

Men Odjuret! Ja vad ska jag säga? Kort och koncist - det var högre odds på att bli betuttad i honom som odjur än som prins!

1 kommentar:

Vi på Kantarellen sa...

Hihi... kom att tänka på sista gången jag var med ungarna på bio... Kalle Anka.

Jag snarkade högt. :-)