onsdag, september 19, 2007

Trollmor goes modelejon... not!

Idag var det svårt.... Fick 2 timmar över och beslöt mig för att skämma bort mig själv. Höstshoppa. Jag som inte gillar att handla kläder till mig själv. Böcker går bra, kläder till trollfar och trollbarn går bra. Men till Trollmor? Nej tack, jag vill hellre få hemleverans av en personal shopper fast då får jag nog spotta upp mig till en annan livsklass än den jag huserar i idag....

Vad shoppade jag då? INGENTING!

Varför? Enkelt. Antingen var kläderna fula och jag snygg. Eller så var kläderna snygga och jag ful. Oftast var det det senare.... Så om ni ser en medelålders kvinna hanka runt i skor av årsmodell 2005, iförda svarta utsvängda jeans modell-02 och med en lätt sliten (och ful) vindjacka så är det förmodligen mig ni ser. Vinka gärna!

3 kommentarer:

Cornelia sa...

Stackare, jag vet precis hur det känns. Men jag hade turen i söndags att få med mig min egen personal shopper (dotter 24 år). Då går det mycket bättre. Fast du kanske inte kan vänta tills trollen är så vuxna.

Jag har länkat till Confusing på min blogg. Tänkte försöka hinna dit också någon dag. Det finns ju så mycket snyggt.

Tankevågor sa...

Mäh....i lördags på visningen var du såååå snygg! Det såg jag med egna ögon så det så och det tyckte min livvakt/chaufför också. :-)

Batbut sa...

Cornelia, kan hon inte fixa min shopping också? Fast utan att jag är med *s*. Tack för länkningen!
Londongirl, Du hade nog rosa glasögon på Dig men tack för komplimangen! Hälsa livvakten att sådana karlar som han tycker jag om *s*