onsdag, februari 01, 2012

Ännu en dag till handlingarna..

Hel och ren, inga tabbar eller skador. Tror det börjar bli folk av mig också, men kanske dumt att utmana ödet. För då händer det väl något...

Nu har vintern kommit rejält och jag tillbringar större delen av dagarna med att frysa. Och jag hatar att frysa. Kylan är en sak, men det är fukten som knäcker mig. Känner mig inte direkt som en urping heller när dagarna tillbringas med långkalsonger och fleecetröja. Lägg därtill en dunjack och rejäla vinterkängor så blir det som en mycket ovig elefant som är ute slajdar runt på söders gator.

Funderar seriöst på att införskaffa broddar så har jag kompletterat outfitten. Då kanske det blir första kortet på undertecknad, ever bloggen.
Det var en s k flit hanger om nu någon missade det. Nu ska jag hångla upp John Blund!

Inga kommentarer: