torsdag, februari 16, 2012

Nu springer livet så där fort igen..... Det rullar på med jobb, mer och mer känns det som trots att jag sagt upp kunder. Men det dyker upp specialprojekt hos befintliga kunder mest hela tiden och mitt mantra verkar bli "sen.

Å andra sidan, ska jag vara helt ärlig så har jag inte varit lika effektiv som jag brukar. Lite trögstartad på morgonen och inte fullt så snabb som jag brukar. Men som vanligt löser sig allt.

Bara jag får lite ljus, lite mindre migrän och mer sömn så kommer livet bli kanon igen.

Inser på mina inlägg att jag börjar bli trist, jag skyller på vinterdvalan. Till våren lär det bli galet som det brukar, när jag tar mig ur idet.

2 kommentarer:

Lisbeth sa...

Kom ihåg att vara rädd om dig. För lite sömn snabbt tempo och migrän låter som en bra blandning för att springa rakt i väggen. Viktigast i livet är hälsan för annars har vi ingen glädje av oss själv och inte heller andra.
var rädd om dig
kram

Tankevågor sa...

Har du sagt upp kunder för att du haft för många/mycket att göra? Då låter det som du har haft för fullt upp ändå. Håller med min namne här ovan. Var rädd om dig!

Ljuset är på gång nu eller hur? :-)

// Lisbeth