torsdag, december 08, 2005

Ett löfte är ett löfte!

Så här strax före jul har jag fått massor med löften. Några filurer med engelska som modersmål skickar små fiffiga mail till mig, utlovandes guld och gröna skogar. Inga pigga och villiga hemmafruar här inte. Nej då, helt andra prylar utlovas.

Lite feg som jag är törs jag inte öppna dem. Läser rubriken och så deletar jag. Som den hypokondriker jag är vill jag inte ha något virus inte.

Fast en sort är jag attans nyfiken på. De som utfäster "erection guaranteed". För hur skulle det gå till? Om jag nu hoppar på deras erbjudande och det inte fungerar - kan jag kräva skadestånd då? Eller erbjuds jag kostnadsfritt könsbyte?

Tror nog jag stannar vid spekulationer. Inga empiriska erfarenheter kommer skaffas på detta område.

5 kommentarer:

Vi på Kantarellen sa...

Jag deletar allt också... fast en gång öppnade jag... då jag blev lovad 10 mille. Men jag struntade i dom pengarna... vad skulle jag med dom till. =)

Anonym sa...

Du är rolig du...håller med dig om alla dessa mail om vad som utlovas...klokt att inte öppna dem...

Lyckliga Grodan sa...

vad spännande.. undrar om transsexuella nappar på detta..
jag har inte fått några såna mail..grodor är kanske inte målgruppen..

Anonym sa...

Titlarna är roliga att läsa,
vad sägs om "How to make your erodysfunctions die forever!" ?

well, well...

Bloggblad sa...

Mmmm jag undrar också hur jag skulle se ut med en annan stake än den i köksfönstret.