söndag, december 11, 2005

Face off?

Kanske läge för det nu. Har figurerat en rolig liten "look a like" test bland bloggarna. Fåfäng som jag är var jag tvungen att testa.

Laddar upp en nytagen bild och väntar ivrigt på resultatet. Lite Madonna kanske, eller varför inte en släng av Lena Olin? Och så kommer resultatet. NO MATCH ! Jag är alltså unik. Frågan är om det är min skönhet eller brist på sådan som är unik? Ett attans UFO mao. Snyft.

Skam den som ger sig. Raggar tag på en bild från den tid då jag gjorde lite fotojobb. En riktigt fin bild. Proffsig och lite snygg om jag får säga det själv. Lite fusk, okej då. Men den är inte mer än 5 år så nästan aktuell.

Ny uppladdning och det blir träff!

Bing Crosby!

Pool Pot!

Inte kul!

10 kommentarer:

Lyckliga Grodan sa...

hahaha... välkommen till skamvrån.. själv är jag ju elton john, michael moore och desmond tutu..

dessutom går jag direkt in och dementerar ev. likheter mellan battis och pol pot. Inte heller bing crosby är du lik..

Batbut sa...

tack Grodan! Var på väg att ringa Sös akuten för en brådskande ansiktstransplantation. Tror Du de hade ställt upp?

Vi på Kantarellen sa...

Jag försökte hitta en match på Ebba och det gick inte. Då är det väl självklart att det inte funkar på en oredigerad fladdermusrumpa.

Humlan sa...

Bing Crosby eller Pool Pot kanske har lite av fladdermöss över sig... Tog du en bild på ditt bloggalias?

Bloggblad sa...

Min son var inte alls glad åt sitt resultat - Lee Harvey Oswold... men dottern blev lik Meryl Streep, liksom hennes far blev. Och hennes man är en korsning av Maradona och George Bush...
Barbarnet åkte också in i testet: Meat Loaf...

Lyckliga Grodan sa...

sonen blev brad pitt, och dottern Jennifer Lopez.. och storgrodan gregory peck ...
som sagt de har inte utseendet från mig... hihi..

Anonym sa...

Det är inte lätt hörru....

Anonym sa...

Vad snackar ni om?? Varför har du ingen länk, Pol Pot?

Batbut sa...

Sorry.... här kommer länken käre anonym.
http://www.myheritage.com/FP/Company/tryFaceRecognition.php?s=1&u=g0&lang=EN&restore
Mvh från Pol Pot (som man inte bör leka med...*s*)

Anonym sa...

hm... Pol Pot... jaha... det lät ju mindre bra. Då han inte finns på jorden mer. Men, det är ju bra då, :). Hm, men... Är du någon sorts reinkarnation (stavning bjuds på, :)) av dessa män måntro... De kanske har valt att slå sig ner hos dig, hihihi... hrm...
Nä, just den dagen du testade... Då var det virus, bildvirus där... lovar... kan inte vara annat... ja, inte för jag vet hur du ser ut då... men annat kan inte vara fallet... eller???
Om hon testat det själv? nä, inte heller... Har inte ens hittat dit, läser bara om alla som gjort det, :). Men få har länk dit, :)
Må så gott... en Sjöbackabo på irrvägar ute på nätet... kram