torsdag, december 15, 2005

Who am I?

Ibland blir jag lite osäker på mig själv, och vart i livet jag befinner mig. Och så får man ett sånt här mail! Då börjar jag undra ännu mer......

"Hello my name is Sara, I am a fun loving, attractive, intelegent woman. I will be in the USA for 12 months on business. I really enjoy meeting new people it's so exciting. I recieve free air fares so I travel quite often. I am looking forward to your reply. Reply to my personal email only please. By the way, I saw your profile and luved it. My personal email is blabla@blabla.com
I will reply back with a picture, Promise. ttyl.., Sara

Tror ni att kära lilla Sara bara är ute efter nya väninnor?

5 kommentarer:

Monica med yffen sa...

Vilket sammanträffande! Jag fick också ett mail som jag skrev om precis nu.

Ilva sa...

Men vad vill de fa ut av detta? Hur skall de lura en med sadana mail?

Vi på Kantarellen sa...

Måste omedelbart kolla min mail.

MB sa...

Jagt tror Sara har dukat under för din charm precis som vi andra ;-))

MB sa...

jisses, vad jag är glömsk....har ju glömt att tacka för det urgulla julkortet....trollen är ljuvliga
:-)) Får skylla på att det varit lite virrigt de senaste dagarna....