måndag, december 19, 2005

Mrs Batbut på G

Ibland lindar jag in mig i silvertejp och går ut på Stockholms gator bland folk, utan att någon känner igen mig. Legenden om fladdermusen.

Imorgon är ingen sådan dag. Imorgon är en dag för kloning. Jag har vissa logistikproblem. Under perioden 09.00 - 16.00 ska jag få ihop följande:
1. make lämnas / hämtas på sjukhus för mindre operation
2. VAB med mellantrollet
3. Lämna/hämta lilltroll på förskolan
4. Med trollmorfar till doktorn för demensutredning
5. Möte med VD hos kund låååångt norr om staden

Trolleri trollera! Drar i tåtar och trixar med knäna, flirtar charmar och ler - vips så har det löst sig. Men gud nåde om det blir trafikstockning, då är det kört!

M a o, imorgon slipper ni nog mig *s*

3 kommentarer:

Lyckliga Grodan sa...

håller alla tummar och tår för att logistiken ska fungera.. typiskt att allt ska hända samma dag..
*korsar alla fingrar jag har*

MB sa...

ok, en dag kan du få ledigt ifrån oss, men sedan sätter abstinensen in på oss....btw....vet inte om det är så med antibiotika i sverige, men här puttar de i lite uppiggande eftersom folk inte har råd att vara hemma.....så här är det rena uppåttjacket yes......

Batbut sa...

Skönt att jag blir saknad om jag inte här. Mitt ego suger i sig.