onsdag, december 07, 2005

Tänk på procenten!

Nu förstår jag ingenting. Igen! Verkar vara mitt öde här i livet. Först surfar jag runt på en våg av hög tilltro, greppar allt och inget är svårt.

Duns! Ned i backen. Verkligheten sätter in. Och så hajar jag nada!

Nu är iofs inte problematiken så stor, men ändå.
Som den petimeter jag är så ska rätt vara rätt.

Nu måste jag då även avslöja min självgodhet. Nyligen. Favoriter. Och jag finns upplagd hos några. Trevligt!

Men hur i helskotta kan jag stämma överens till 122% med en annan blogg?
100% kan jag förstå, men vart kommer de övriga 22% ifrån?
Är det de som kallas hybris kanske?

8 kommentarer:

Humlan sa...

Nu förstår jag ingenting! Vaddåå "stämma överens till 122%"???
Jag förstår ditt vad du menar med de övriga 22%, det är varifrån du får att du stämmer överens med någon öht!?
Men till saken; Jag retar mig till vansinne på de som alltid ska satsa mer än de har och klara mer än de kan... Man kan inte satsa mer än 100%!!! Mer har man inte! (Däremot kan man kan man klara mer än man tror, men det är fortfarande inte mer än man har!)

Vi på Kantarellen sa...

Hon/han har intagit din blogg.

Jag tror att det är nån form av voodoo. =)

Lyckliga Grodan sa...

alltså nu fattar jag ingenting.. stämma ihop med.. och så.. procent.. var ser du sånt.. och var ser du om du är upplagd hos andras favoriter..
*suckar och tittar ut på snön.. snart får jag gå hem och leka*

Anonym sa...

Jag håller med dej till 1000% i dina funderingar! Eller får jag inte använda dom där 900%????

... sa...

Jag vill oxå veta samma som grodis...

Batbut sa...

Helt ovetenskaplig och osammanhängade förklaring:
Kolla Din blogg på Nyligen. Då står det lite tecken till höger om bloggnamnet. En av dessa är visar vilka andra bloggar som påminner om Din egen blogg. Baseras på att man finns med på favoritlistor. Och där har jag 122% överensstämmelse... mysko *s*

Cornelia sa...

Jag har 100% Gagga men bara 89%Batbut, Ilva och Mamse, och sen 78% Bloggblad och sen 67 % för Grodan, Mette, Rita, Humlan, Blekgröna och Biggis, Hur man räknas har jag ingen aning om.

Astillbe sa...

"Just nu finns det inte tillräckligt med data för att kunna göra en analys av denna blogg"

;-(