tisdag, juni 14, 2005

Hallå....

Är jag solo här i cybervärlden? Känns lite mysko att skriva för alla och envar, och så vet man inte om ngn överhuvudtaget läser (Fru Marmelad vet jag iaf *s*). Fast det kanske är det som är grejen, att man inte vet. Får nog fundera lite på mitt bekräftelsebehov ett tag...

Lugnet har lagt sig. Två prinsessor sover sött och maken sitter och syr (jo det är sant, han syr i en knapp i sina byxor!). Solen skiner in genom fönstret, och kvällen börjar smyga sig på. Egentligen borde jag vara lite organisatorisk och fundera på flytten om 2 veckor. Skulle bara titta på mailen... fast det var iofs 1 timma sedan...

Säger som en del andra "Mitt namn är Batbut och jag är blogoholic"

5 kommentarer:

Vi på Kantarellen sa...

Jo då.....jag läser och läser och läser.... Go on baby!

Batbut sa...

Prisa gud... en röst i cyberrymden! Tack... känns lite som Star Trek, jag som har spetsiga öronsnibbar och allt...*s*

Batbut sa...

Oskuld...*asg*... kanske fläckvis då, och det är väl där Du rodnar?

The Female Dinousaur sa...

Jag läser också! Och det är ju inte alltid man kommenterar, utan läser mer i smyg... :-)

Batbut sa...

biggs, tack för det. Min exhibitionistiska ådra (svårt ord... blir nog exh framöver) behöver mättas..*S*