tisdag, juni 14, 2005

Lite sött...

när jag satt här i godan ro och gjorde lite seriös bloging (undrar om det heter så?) hördes en fin liten stämma från barnens rum;
"mamma, kom ett tag - jag måste berätta något viktigt". Går dit med bestämda steg, lite förberedd på ett förmaningstal à la "unga dam, vet Du vad klockan är osv" men kom raskt av mig. I sängen sitter J med ett kort på mig i handen och säger "Mamma, är inte Du glad att jag valde att komma till Dig och ingen annan mamma?". Vad säger man? Kärlek rätt och slätt!

4 kommentarer:

The Female Dinousaur sa...

Åh, va' häääääärligt!

Vi på Kantarellen sa...

Jag vill ha barnbarn!!!! *skriker desperat*

Jenny sa...

Hej hej! Kyckad s hamna här oxå=))

Batbut sa...

Kärlek är fint, framförallt barns kärlek. Så skön...
Och Mamselamsen - ibland kan Du få låna mina som barnbarn...*s* Iaf de dgr då de är uppfinningsrika...
Och Jenny my dear - hur kul att se Dig här! Kom gärna ofta *s*