fredag, september 08, 2006

Solo i cyber?

Hallå??? Någon där? Känner mig alldeles ensam... inte en endaste liten kommentar på hela långa dagen... snyft....

Och när jag ändå är igång och beklagar mig kan jag lika gärna fortsätta. Kan någon förklara varför "dam med hatt" absolut måste sitta på det lediga sätet bredvid mig, där jag ställt mina kassar? När hela jäkla bussen är tom!!!! Demonstrativt ställer hon sig bredvid mig, spänner blicken och harklar sig högt. Och jag mitt dumma spån flyttar på väskan och kassarna! Fasiken, jag skulle totalnonchat henne. Vart det var? På Öfvre såklart!

5 kommentarer:

PGW sa...

Bloggeland är stängt på fredagkvällar vettu, folk har ett liv eller nåt, vad vet jag?

Vi på Kantarellen sa...

Nämen... jag är ju här. och jag bloggar för fullt.

Anonym sa...

HÄR ÄR JAG!!! Moderskeppet anropar Moder Jord....Sladdar ger mig frihet! Jag tror att damen i hatten ville åt dina matkassar?

Bloggblad sa...

Och jag med är här. Fast nu ska jag gå och lägga mig.

Anonym sa...

Hej
Kliv ur spiralen o in till Filifjonkan i stället och läs länken Hans Lindström så är du i skicka som ny efter det,,,klappar dig på handen..det blir ska du se,,,