fredag, januari 05, 2007

Ljusare tider!





Vï är på väg mot ljusare tider! Sägs det iaf... men fan trot! Hur som, försökte hitta lite vårkänsla i de smycken jag gjorde i veckan. Vet inte om det är kameran eller om de inte blev bättre än så här, men helt nöjd är jag inte....

Sedan kan man ha en hel del åsikter om min layout. Det har jag med, men jag vet inte hur jag ändrar det. Säger som mellantrollet; vem bryr sig! *s*

Nu ska jag som ansvarstagande trollmor ta mig till Globen och låta barnen insupa en del av den imperialistiska världen, indoktrinera dem med glitter och glamour, prinsessor och lull lull. Yes folks, Princess on Ice! Ska försöka tygla mig så jag inte skuttar in på isen iklädd aladåbernas paraduniform - silvertejp och en strudsfjäder i rumpan!

13 kommentarer:

... sa...

Snälla småtroll håll i morsan, bind fast henne med tejpen om så ska vara! Hon får inte, jag upprepar INTE, ge sig ut på is av ngn form! Endast för invärtes bruk och såddär!

Bloggblad sa...

Vet du, jag tycker det är bra med dem som inte ideligen byter layout. Jag har mängder med favoriter och är rädd för att blanda ihop dem... jag har förstått att några även byter namn på sin blogg när de "städar", det känns helknepigt.

Anonym sa...

Men...har du gjort det där?

Tankevågor sa...

Herre jisses! Håller tummarna för att det finns ordningsvakter som stoppar dig innan du tar dig ut på isen!!!

Halsbanden.....vill ha fler som du vet! :)

Anonym sa...

Idag märkte jag att det var ljusare vid tre tiden! Halleuja! Sen märker jag på bilderna att du gör mer avancerad grejor nu. Snygga! Synd för jag är inte den som bär smycken. det ligger många som är oanvända i skrinet hemma.

The Female Dinousaur sa...

Det där guldiga mitten-smycket var fint! Gillar jag!
Som sagt; eftersom jag ska bevista samma Glob på söndag, vill jag gärna ha rapport. Sovvänlig show, eller en riktig kioskvältare?

Anonym sa...

Jag tror du hade gjort stor succsé i den munderingen!

Bambi sa...

*me like* Mycket! Faktum är att nr 3 tror jag skulle passa väldigt bra hemma hos mig :-)) Om du inte har sålt det, vill jag köpa.

Batbut sa...

Kimmi, jag skötte mig oklanderligt!
Bloggis, jag håller mig fast. Det är så mkt fart på annat i mitt liv så det räcker.Så känn Dig som hemma
Christina W, yes I have! Och snart kommer hemsidan med smycken.
Londongirl, finns inget som kan stoppa mig när jag sätter den sidan till. Men jag höll på mig...*s* Du vet var jag finns!
Tack Anne Maj. Jag är lustigt nog heller ingen smyckemänniska, men gillar att göra dem.
Biggis, Du kommer ha kul - framförallt körsbärsblomman! Och Du får väl komma och se dem live.
Atir, jag hade iaf väckt uppmärksamhet....*s*
Bambi, de är precis nygjorda. Det här är stort, nästan 10 cm långt. Med kedja (silver) eller borrad hål och lädersnodd?

Anonym sa...

Ser framemot den hemsidan....

Anonym sa...

Så snyggt! Väntar ivrigt på hemsidan!

Bambi sa...

Japp, jag vet! *ler* Borrat hål med lädersnodd, pls! Funderar bara vilken överdel jag "måste" köpa till :-))

Batbut sa...

Christina, I'll let you know!
Dig med lilla tant!
Bambi, uppfattat! Det är bokat till Dig.