torsdag, januari 25, 2007

Tramsmor i farten!

Kanske det eller så är jag bara allmännt barnslig idag. Hela dagen har ägnats åt själsliga aktiviteter och det tar på krafterna. Som plåster på såren var jag tvungen att ge utlopp för min stora last här i livet. Jag har gjort det igen. Knarkat garn! Två stora påsar fyllda med lust och nöje. Och den här gången till Trollmor själv.

Hur som, av någon mystifik anledning har det hela dagen snurrat gamla TV serier i huvudet. Fast inte i deras originalversion utan med lite mer knorr på..... Så nu utmanar jag er att fylla på min egenhändigt komponerade barnsliga lista.

1. Falcon Pest
2. Sallad
3. Miami Bajs
4. Slemmeriet
5. Vita Ruset
6. Psykanos

You get the picture? Och ja jag vet - jag är tramsig.....*S*

6 kommentarer:

Humlan sa...

Visst är det härligt att frossa i garner ibland! Jag har massor med garn som ligger här och lockar..
men just nu stickar jag sockor till brorson, vet inte om jag orka sticka till alla 4 barnen. Jag vill sticka åt mig själv istället!
Vad ska du sticka?

(Kommer inte på en enda TVserie just nu, återkommer om det dyker upp något.)

Batbut sa...

Just nu har jag en hel korg full.... 2 sjalmössor till trollmor, sockor till små troll, lovikavantar till små troll, kofta till trollmor, 2 ponschos till små troll.. och så klämmer jag säkert in några halsdukar :-)

Humlan sa...

Då är det enda problemet att bestämma vad du ska göra...

Sjalmössa låter som något som t.o.m skulle sitta kvar på mitt huvud (mössor åker av), du får väl visa upp en någongång.

Monica sa...

Gaywatch?

Anonym sa...

Alla har vi våra laster :)

Batbut sa...

Humlan, det har hitintills blivit 1 barnponscho och en sjalhalsduk till trollmor. Ponscho nr 2 påbörjad och halvfärdig.
Gaywatch, den var bra *S*
Yes Hannele, mina är dock olika beroende på humör. Ibland är jag otroligt barnslig *S*