torsdag, oktober 12, 2006

Stoppa pressarna!

Jizez så seriös jag är! Ibland tror jag att jag är vuxen... Men jag höll ju på att glömma!

Var hos en plastikkirurg för första gången i mitt liv. Hade ett litet märke som uppfört sig olydigt så det skulle bort. Och eftersom jag ändå var där passade jag på att göra lite research, om att lyfta ögonlocken ett litet snäpp. Och om man kunde göra något åt hamsterpåsarna som jag lyckats förvärva genom anlag och onyttigt leverne.

Då tittar tant doktor på mig och garvar rått - kom igen om 10 år så kan vi kanske prata om det! Snacka om att jag seglade ut på små moln. Fåfängans makt är stark.....

9 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår dig och din känsla,,,heja på...

Anonym sa...

Lyllos du.. Jag minns dagen efter grå starr operationen såg jag påsar! Va jag hade inte sett dom men lite senare försvann dom.. phu.

Anonym sa...

You go, girl! :)

Humlan sa...

Klok doktor!
Det svaret gjorde nog mer för utstrålningen än alla knivar och stygn...

PGW sa...

Sympatisk läkare, henne skulle jag vilja träffa lite då och då, gärna på måndagmornar! :-)

Anonym sa...

More regularly compared to not , I always descend all over a select few full-scale garbage on the net. Notwithstanding , in this case I conceive I made a killing by using this web site. My tractate paper immediately seems like a walk in the park. - stop snoring

Mette sa...

Ja alltså! Du som är så vacker! Doktorn hade helt rätt!

Batbut sa...

Tack Lena!
A-M, hur snygg är man efter en operation? Inte alls!
Myra, you to baby
Humlan, en klok kvinna absolut
PGW, ska jag boka en stående tid åt oss?
Mette, I love you! Tack för komplimangen!

Mette sa...

Varsågod! Den var ärlig!