tisdag, februari 28, 2006

Dagsrapport

Dagens lunch bestod av cashew nötter. Gott men inte att rekommendera. Det går åt en hel del vatten. Och talking about vatten så är det fortfarande poolparty i badrummet, iaf så fort tvättmaskinen är på. Så jag tror den får vila ett tag. Tvättmaskinen alltså.

Jag hade ett långt och klokt (tycker jag) inlägg på gång om mamma/dotter relationer. Men för första gången i min korta blogghistoria satte jag munkavel på mig själv. Istället för att publicera bidde det en draft. Undrar om det är en ny trend? Det ligger lite seriösa tankar i bakhuvudet som jag inte riktigt vill släppa fram. De får nog mogna först. Kanske att jag äntligen blivit bloggmogen. Fan trot!

Äsch, nu börjar jag konstra till det märker jag. OS* klubben förklarar härmed dagens möte avslutat. Istälet tar jag och syr några kuddfodral till. Eller kanske måla lite dockhusmöbler. Klart roligare än att bilda aktiebolag iaf!

Goders afton önskar fru Silvertejp!

*Onödigt Svammel Klubben

2 kommentarer:

... sa...

Nötter är gott!
Nästa gång borde du ligga vid din pool och knapra nötter! Då har du vatten nära till hands oxå juh! ;-)

Batbut sa...

Smart, tänkte inte på det