måndag, februari 27, 2006

Nappar dåligt

Inget nytt jobb so far. Hallå, ingen som vill ha en bedagdad utsliten 2 barns mor närmare 50 rycket? Jag är ganska snäll när jag sover och snarkar inte mer än när jag är beruskad. Vilket händer sällan för sviterna sitter i attans så länge.

Okej då, jag masar mig väl iväg till jobbet och försöker se proffessionel ut. M a o dykardräkten av och fjäderboan långt in i garderoben.

Svarta sviden på månne? My name is But, Batbut and I've got a license to work.

Förresten, James Bond har en "license to kill" - är det licensen han ska döda då? Och vilken sorts licens är det egentligen?

13 kommentarer:

Ilva sa...

du, kan du fixa ett jobb åt mig med? När du ändå håller på...

PGW sa...

Jag är blekgrön och ha licens för att .... för att ... hm. Jag har körkort, gills det?

Batbut sa...

Ilva, självklart. Vad har Du för kompetens? Nakna kockan? Sjungande kockan? Arga kockan? Hur ska vi markandsföra Dig?
PGW, njaeeee kantboll. Men okej då, bara för att Du är trevlig *S*

PGW sa...

Jag kan baka bullar? Och cheesecake? Samt dansa magdans? *desperat*

Humlan sa...

Du, din goooooogle-annons täcker delar av din text! Ska det va så??? Visserligen handlar annonsen om jobb, precis som din text! *s*

The Female Dinousaur sa...

Jobberbjudandena duggar inte direkt tätt. Och inte växer dom på träd heller. Vilket leder mig in i tankegångarna om att du kanske kunde bli väderpresentatör eller trädgårdsmästare. I båda dessa yrken borde du kunna ha användning för dykardräkten. *svamlar värre än vanligt*

... sa...

TV-LICENSEN SÅKLAAART!

Kan jag ta lite av din platsansökan att lägga till i min platsansökan så kan du ta lite av min och lägga till i din?
Frexten har de två rullar silvertejp för 29:- på Netto!
Kram!

Cornelia sa...

Vi kanske skulle köra lite job rotation och pigga upp oss med. Pax för att testa Biggis jobb först!

The Female Dinousaur sa...

Cornelia, anyday! :-)

Batbut sa...

Brudar, vi startar eget! Inom något. Undrar om vi kan göra en affärsidé av att bara skicka fakturor.. utan att jobba? Fungerar det månne?

Anonym sa...

Luftgitarr eller luftfakturor... Går säkert att försörja sej ett tag, sen har man väl kost och logi ordnad framöver.
Men hade inte du jobb, Batbut? Ta mer betalt och jobba mindre, bra affärsidé.

Anonym sa...

HM..Det låter som om det är lite depp i maskineriet, men med en glimt i ögat trots allt...keep on going girl...och du..nära de femtio...nu tog du väl i?

Batbut sa...

Ulrika, jag har jobb. Kör eget. Och tjänar iofs hyffsat, men jag vill jobba med annat. Skriva och sådär...*s* Men drömmar ska man ha.
Lena, inte egentligen depp, mer less. Så här innan våren. Det är inte såååå långt kvar till 50 iaf *S*