söndag, februari 19, 2006

Vilodagen

Här ska den helgas med ett besök på Ingvars varuhus och det vet alla vad det innebär! Funderar skarpt på att inte ta med mig mer än 100:-. Förmodligen enda sättet att undvika överkonsumtion. Å andra sidan kan jag ju springa på något fynd..... Snacka om att jag har värdsliga bekymmer.

Gårdagen ägnades åt trevlig middag hos vänner, schlagerfestival och vi kom inte i säng förrän på söndagen. Huvva! Det var evigheters evigheter sedan. Skönhetssömnen fick backa rejält. Blir nog sänggående vid Bolibompa idag.

För övrigt kan jag meddela att:
- jag gillade INTE Bentzings låt, eller Trazan & Co. Kanske jag är fel målgrupp?
- jag tycker att den rattonyktre FP damen gjorde ett juste uttalande - sa i princip "sorry jag gjort fel, inga ursäkter utan ren och skär dumhet". Ungefär som jag tycker att en del andra höga höns skulle gjort.

Nu susar jag iväg på min springare, Ingvar - here I come!

7 kommentarer:

Vi på Kantarellen sa...

Japp, stå för vad man gjort... det håller i längden... även om det var ovanligt korkat gjort.

Anonym sa...

Jag kan rekommendera Ingvars äppelkaka och lingonmousse! 19 kr för fyra bitar. Gott OCH billigt! ; )

PGW sa...

Låt mig gissa ... värmeljus, servetter, trevliga ljuslyktor, nya frottéhanddukar och en mysig kudde? Samt sju kilometer kö och trött Battis nu?

Batbut sa...

Mamse, visst var det - men som sagt, bra att stå för det så blev det iaf inte ännu mer korkat.
Sandra, jag är full av mod!
Sentenser, det lätt gott! Fast det var typ triljoner som skulle äta så vi hoppade det.
PGW, mysiga kuddar - rätt! Sedan bidde det skåp, påslakan, matta och lådor till mellantroll. Kö - njae inte riktigt, och vi hade lite flyt. Hamnade i nyöppnad. Trött - typ ja *s*

Anonym sa...

Åh. Vi har långt till Ingvar. Men vi har bara 5 m till våran Ingvar som fungerar "bulter" åt oss..

Bloggblad sa...

Jag gillade inte heller LB:s låt. För mycket hopp och studs. Andreas låt var helt klart bäst.

Batbut sa...

A-B, skönt att det inte är så långt *s*
Bloggis, vi tycker lika i musik iaf *s*