tisdag, februari 28, 2006

Finally!

Jag vet vad jag lider av! Verbal inkontinens.

9 kommentarer:

Cornelia sa...

Aha, är det det det är. (Det blir faktiskt tre det i den meningen.)

Bloggblad sa...

Jag vet ett bra botemedel: SILVERTEJP!!!

Eller m.a.o: Välkommen i klubben!

Anonym sa...

Det låter mycket bättre än "mundiarre" som min kompis brukade använda..!

Humlan sa...

Jaha, och vi hade årsmöte i helgen... (eller kanske månadsmöte, så mycket som vi har att prata om, så borde vi ses oftare...)

Batbut sa...

Cornelia, helt rätt. Och räkna kan Du *s*
Bloggis, jag försöker... men ibland glömmer jag bort den *s*
Anne Maj, det låter iaf mer seriöst *s*
Humlan, tror vi får införa månadsmöten i klubben

Anonym sa...

Ser att du kollade på Bygglov ikväll ;o) Tyckte åxå det var ett passande uttryck *ler*

deeped sa...

Du såg också "Bygglov" igår :)

Batbut sa...

Avslöjad *S*

Anonym sa...

tur att du har en kanal!