söndag, juni 03, 2007

Håll tummarna!

Jag har varit på landet i helgen. Och jag har inte målat något hus, inte hamrat eller spikat, jag har inte ens städat stugan. Men jag har sovit middag och suttit i en solstol i flera timmar! Shit, min kropp kommer förmodligen hamna i chock tillstånd framåt kvällen. Eller så blir jag sjuk! Kan dock erkänna att lite skönt var det *s*.

Klarade mig även utan dator, vilket gick över förväntan. Inga skakningar, inget "kastasigibilenmittinattenpgaviktigtärendesomatthämtadatorn", inga svettningar, inga humörsvängningar. Nej då, allt var frid & fröjd förutom att de små trollen hade gjort gemensam sak av att utröna hur långt deras föräldrars tålamod räckte. Framåt slutet av helgen kan jag väl säga att det var inte långt alls inte. Nästan så att jag blev förbaskad i rent preventivt syfte....

3 kommentarer:

PGW sa...

Duktig Battis :-)

Anonym sa...

Och sedan kommer sommarlovet och barnen skall var hemma hela tiden....fast det är ju kul, eller?? :)
I helgen har JAG däremot suttit framför datorn och jobbat med designen på vår blogg. UUää..det var inte det lättaste för en stackars barnmorska!! Ha det gott! "Morskan"

Batbut sa...

Eller hur, PGW?
Morskan, på a svarar jag b och på c säger jag - vet inte