måndag, juni 25, 2007

The Trollskogen Bulletine

Eftersom det har varit helg så har jag tillåtit mig själv till lite bloggledigt. Inte bara för att jag var trött, hade huset fullt av sommargäster men framförallt för att det blev totalt tomt. Inget att säga, inget att tycka, inga skandaler eller små olyckor som jag har en tendens att råka ut för. Helt stilltje m a o.

Har nu flyttat ut i Trollskogen för sommaren ochmed undantag för en kort jobbsejour nästa vecka så kommer vi bo här till skolan börjar igen. Så snart kommer huvudet bubbla av tankar igen kan jag hoppas.....

Själv har jag i gammal god stil påbörjat semestern med att fara runt som ett skållat troll (ha ha!) och storstädat våra 45 kvm. Alla fönster är skinande rena, golven snorhala och mattorna luktar inte längre unk utan sommar. Lakanen torkar i vinden och solen förgyller vår tillvaro.

Vi har det bra härute i Trollskogen!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vet du vad ni fattas där uppe?
- En polackskåning!

Humlan sa...

Skönt att höra att ni har det bra!
Ha en skön semester där ute i skogen!

Anonym sa...

Precis som det ska vara! *kram*

Batbut sa...

Mickey, friggan är nu fylld med en kanna vatten och ett paket knäckebröd. När kommer Du?
Humlan, tackar! Nu lär jag höras lite mer...
Tacka Snurran!

mossfolk sa...

Vad skönt att allt är rent och frächt och vad mysigt att tillbringa sommaren med familjen ute i trollskogen!