onsdag, februari 13, 2008

One of those days....

Det finns en avigsida med att ha blivit blondin igen......

- råkar ta läppstiftspennan till ögonen
- svart kajal runt läpparna
- dofta gott missar jag totalt
- mobiltelefonen har föräldrafritt hemma i köket
- busskortet fick en ofrivillig vilodag hemma i den andra väskan

Och då har bara dagen börjat........


ps: bäst av allt... skulle ringa och lyssna av min mobil från distans. Det tutar bara upptaget. Efter sjuttioelva försök håller jag på att bli krontokig. Inser då att jag sitter och ringer det nummer som jag ringer ifrån...... Får jag gå och sova nu?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Stackare. Det är säkert för att det är onsdag aka värsta dagen i veckan.
kram

Humlan sa...

Du har inte funderat på att gå hem och starta om dagen...?

Mildamakter sa...

Det här skulle jag gäääärna vilja se en bild på...*flinar*