tisdag, december 19, 2006

Not me....

För en gångs skull är jag oskyldig till dagens tabbe.....

Jag har en väninna som är min raka motsats, hon är ordentlig, städad och ganska pryd. Hon är även relativt nyseparerad och ibland är ute lite i svängen. I helgen var det en liten tur, med några andra väninnor. Dans, vin och lite stillsam flirt var det. Bl a konverserade hon en relativt ung kille, charmig men lite försynt. De kom in på jobb och följande konversation utspelade sig:

Killen: Jag jobbar med torgförsäljning, jag säljer grönsaker
Väninnan: Jaha, då har Du stånd då?
Killen (lite generat): Nej, inte just nu....

Jag tyckte det var lite sött *s*

12 kommentarer:

Bloggblad sa...

Tack! Härligt med ett asgarv - hest, men hjärtligt.

PGW sa...

Fniss! Det är rätt, inget hymmel, kör hårt bara :-)

Bambi sa...

*ASG* även här!

The Female Dinousaur sa...

Fniss fniss! Tänk att lite "under bältet-humor" ska vara så skoj...

Batbut sa...

Bloggis, kan tänka mig hur hon rodnade...
PGW, pang på liksom. Se och lär, både av väninnan och lilltrollet!
Bambi, lite kul var det
Biggis, nästan alltid kul sådant

... sa...

En så'n tiopoängare!
*applåderar, garvar och gör vågen*

Anonym sa...

*fnittrar* Hihihi, vad roligt.

Kram från Sverige. (Jo ho ho-o rå!)

Anonym sa...

Godmorgon från Filifjonkan
Den var perfekt skrattar,,

Batbut sa...

Kimmi, jag skrattade så jag grät
Myran, ibland är det omedvetna det roligaste. Välkommen "hem"!
Filifjonkan, ett bra sätt att börja dagen

Anonym sa...

Hihi, skönt att läsa att även andra kan leverera såna grodor - jag har nämligen lyckats göra nästan samma en gång..Det var när jag berättade för grannen att min man hade stånd på Brantbrinks IP - det var vid valborgsmäss och fotbollslaget sålde lotter! :-)

Anonym sa...

Underbart! *skrattar*

Anonym sa...

mmmmm...vad härligt!"Morskan"