söndag, december 31, 2006

För framtiden...

Jag kan ju bara inte avsluta 2006 med en "depp blogg", ibland är jag lite skrockfull. Om jag avrundar året glatt så måste ju nästa år bli positivt eller? Iaf med följande lilla Lilltrollsanekdot önskar jag er alla en otroligt trevlig kväll, ett gott nytt år men framförallt ett lyckligt 2007!

Mellantrollet: Jag är stark, jag är en oxe.
Lilltrollet: Jag är också stark!
Mellantrollet: Men inte lika stark som mej, för Du är en våg!
Lilltrollet: Det är jag inte alls!
Mellantrollet: Det är Du visst!
Lilltrollet: Det är jag inte alls, jag är som min kompis V.
Mellantrollet: Vad är hon då?
Lilltrollet: SJÖJUNGFRU!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gott Nytt år tösen önskar jag dig!
Lena

Tankevågor sa...

Ja det är väl självklart! Roligare att simma runt som sjöjungfru än att vara en våg!!
Hälsningar från en Fisk.

Batbut sa...

Detsamma Lena!
Londongirl, visst är det det. En sjöjungfru är ju oftast ganska så söt också...*s*

Dominika Starańska sa...

Super wpis. Pozdrawiam i czekam na więcej.