torsdag, december 07, 2006

She's alive!

Jag har inte:
- försvunnit, deppat eller däckat ihop
- fastnat i USB porten
- klibbat fast mig i silvertejpen
- gått vilse i Trollskogen
- rymt med en kamelskötare
- stängt in mig i fusingugnen
- rymt med brevbäraren
- slagit följe med Fugelsang (eller vad han nu heter)
- börjat köa för nästa audition till Idol
- varit på uttagning till Let's Dance

Nopi no, inget sådant roligt. Jag har bara inte hunnit....... Snart smäller det. På lördag. I hela mitt liv har jag inbillat mig att jag har talang för det här med färg och form. Släkten har alltid lett uppmuntrande när jag visat mina alster, men de har ju inget val liksom. På lördag lär jag bli varse. Kan väl säga att jag har lite fjärilar i magen.

För er information kan jag annars delge er att detta var ingen fulblogg. Det var en nödblogg. Ett behov av att säga något när jag hade absolut ingenting att säga. Inte för er skull, men för min egen. Så nu fick ni ytterligare lite onyttig information.

C U


5 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till på lördag!! :)

The Female Dinousaur sa...

Åh, det kommer att gå superbra! Det bara känner jag på mig. Vi ses!

Tankevågor sa...

Skönt att veta att du lever. Vi ses på lördag!

Bambi sa...

Lycka till!

Batbut sa...

Tack Dakota!
Och Biggis. Vi ses!
Och Londongirl, vi ses vi med!
Och Bambi, you got mail btw *s*