tisdag, december 12, 2006

Vardagsdrama

Idag höll det på att bli riktigt spännande. På väg hem i tunnelbanan sitter en relativt ung kille - kring 20 rycket. Tryckt mot örat har han förvånansvärt nog en mobil - surprise surprise.

Med hög röst avhandlas den gångna helgens evenemang, med flickvännen. Uppenbarligen var de inte helt överens så får jag gissa så är det soon to be x flickvän. Tydligen hade damen ifråga låtit andra galanta gentlemen njuta av hennes gracer. Och det var han inte riktigt nöjd med, kinkig kille.

Själv hade han ju faktiskt bara flirtat, och pussat. Ingen tunga inte, förklarade han med hög röst till hela vagnens stora förtjusning. Exakt hur långt flickvännen gick vet jag inte för de var så otroligt omständiga. Höll på att diskutera små petitesser som vem som flirtat med vem, dansat tryckare med någon annan, suttit i knäet osv så de hann aldrig fram till klimax innan jag var framme.

Måste säga att jag seriöst funderade på att åka några stationer till....

3 kommentarer:

The Female Dinousaur sa...

Det är kul att tjuvlyssna!

Anonym sa...

F*n jag vill med!

Humlan sa...

Ja ibland är det svårt att slita sig! ;D