onsdag, januari 24, 2007

I väntan på sommaren....


För några veckor sedan var det vår i luften! I början av januari gick liten fladdermus och fick vårkänslor. Kan väl säga att det har gått över nu, numera är det Ice Age som gäller för mig. Mamelucker på!

Hur som, under den där korta vårkänsloveckan bidde det nästan bara gröna små skapelser. Här är en av dem - kan även användas som livsfarligt vapen vid behov! Lång som attan är den....

Måste ärligen säga att jag är inte helt säker på vad jag tycker om den - så pls speak up! Kritik emottages tacksam.

ps: våren är inte bara grön, den är blå också....

därav den lilla bilden till höger

5 kommentarer:

Skogsrået sa...

Tja min första spontana kommentar är: "Vad kostar de?"

De var jättesnygga. :)

(Var köper man dina alster??)

Anonym sa...

Godmorgon.
Den blå är jättefin läser in Antarktis i den...säger som ovanstående vad kostar den. Skulle vilja ha dem hänga i ett ljust fönster några stycken blåa och låta solen spela i dem...

Bambi sa...

Jag föll pladask för den blå, kanske för att jag läste din rad om "livsfarligt vapen" *s*

Btw, du har inte glömt den andra gröna jag beställde?

Batbut sa...

Cee, tack för komplimangen! Det är en hemsida på G, där vi öppnar upp en webbshop. Tillsvidare mailar man mig via bloggen så får man priser, bilder på vad som finns osv.
Filifjonkan,tackar. Man kan använda dem hur man vill.. och man kan även beställa.
Bambi, inte glömt. Igår fick jag hängena så jag ska sätta på. Den kommer bli klar i helgen *s*

Batbut sa...

Sorry Bambi.. hål skulle det vara... ska borra i helgen!