söndag, juni 04, 2006

Naturelle

Med risk för att förvandla detta till en sexblogg så kan jag bara inte låta bli att delge er min visuella upplevelse från duschen!

Vet ni hur en inte helt vältrimmad medelålders kvinna ser ut naturelle? Lägg sedan på en icke oansenlig mängd blåmärken, typ ett 30 tal sisådär. Nu är det nästan klart, ska bara dekoreras med lite röda rivmärken från icke samarbetsvilliga buskar. Färdigt! Nej, något fattas men vad? Just det! Vita färgstänk av Beckers halvmatta oljefärg.

Sen så är Mona Lisa färdig att beskåda. Snacka om en fröjd (not) för ögonen!

Och med detta lämnar jag er åt ert öde, denna försommarkväll en juniafton i nådens år 2006.

11 kommentarer:

Bloggblad sa...

WOW! Jag ser det precis framför mig.

PGW sa...

Himmel! Fattar du vilka skumma besökare du kommer få på bloggen nu efter den ingående beskrivningen!

;-)

Cornelia sa...

Tjusigt!

Vi på Kantarellen sa...

Sexig alltså!

... sa...

HUR ska jag nu kunna sova???????? ;-)

Anonym sa...

förutom vita färgstänk så är det precis så man ser ut efter en helgs uv-rugby...;)

Humlan sa...

Ojoj... kan du öht ta det lugnt?
Vet du hur man gör?

Nästa gång du går till verket med att om dana omgivningen, ta på dig dykardräkten och dessutom målvaktsskydd där det kan behövas... det borde skydda mot rivmärken och målarfärg iaf!

God Natt

Anonym sa...

Ha haa.
Jag ser allt i bilder. :)

Batbut sa...

Kan väl säga som så att jag är inte mycket vackrare idag. Tror nog stortrollet är glad som slipper den här synen *S*

Batbut sa...

Kan väl säga som så att jag är inte mycket vackrare idag. Tror nog stortrollet är glad som slipper den här synen *S*

Mette sa...

Jag råkade kolla min kropp igår... full av rivmärken... hm... undrar vad som händer om nätterna när jag sover... och katterna... sover (?) vid sidan om...