tisdag, mars 27, 2007

Long time no see....

Tog en liten paus. Oplanerad och ganska skön. Har haft fullt upp med tankar, som farit än hit och än dit. Inga svar, men verksamheten pågår.

Så om ni har abstinens efter min eminenta blogg så ber jag allra ödmjukast om ursäkt. Ska försöka med bot och bättring, men jag kan inte lova.

Annars kan jag rapportera att våren har ankommit Batbutistan och det är inte dumt alls det! Trots att det faktum att jag missat bikini 2007... same procedure as last year.... Men what the heck, om någon är dum nog att fästa blicken på en gammal trollmor i bikini så får de skylla sig själv! Insidan är iaf vacker *s*.

Och så lite skryt - när jag kom till en kund idag möttes jag av en bautastor delikatesskorg med ost, vin och annat mys. Samt ett otroligt fint kort fyllt att tacksamma och smickrande superlativer. Ibland är det extra mysigt att vara konsult.

Idag har jag det lite körigt, med tre av mina favoritkarlar i fokus:
1. Dr House
2. Sharke
3. John Rebus

Ser ni en röd tråd? Det gör jag... lite äldre, lite slitna och disillisounerade (fasiken, säkert felstavat), men framförallt arroganta. Undrar om det säger något om mig? Fördmoligen....

5 kommentarer:

Anonym sa...

Såna karlar gillar jag också ;-) Har du stiftat bekantskap med Alan Banks? Läs böckerna av Peter Robinsson. Du blir inte besviken.
ps. glad över att din paus inte var så lång

Humlan sa...

Det säger bara att du söker dig till dina motsatser..

Bloggblad sa...

Jag ser på min favvolista att det blir allt färre som skriver dagligen. Jag tar en liten paus då och då, och det är rätt skönt.

... sa...

Men...Grey's då?
Spana in DrKarev nu...gör det...du måste!

Batbut sa...

Både Alan Banks och Robinson ingår i mitt harem Inna, vi har bra smak *S*
Kimmi - jag tittar NU!
Bloggis, det är skönt när man inser att man inte är beroende.
Tack Humlan! Du säger alltid så bra saker