onsdag, mars 21, 2007

Tack...helt enkelt!

Just nu är jag så infernaliskt trött att det finns inte. De senaste dagarnas emotionella kaos, den frustration, ilska och maktlöshet jag känt har resulterat i en total kortslutning. Jag orkar inte bry mig om någonting just idag. Jag tar en paus från problemen, har varit i ateljen och förlustat mig för jag kände att jag måste bryta. Få distans och andhämtning, för att hämta ny kraft och energi. Inget nytt har hänt i dagsläget, imorgon ska vi till BUP och slå näven i bordet. Igen. Men hårdare den här gången....

Jag har inte orkat "besöka" mina bloggvänner, jag har inte ens ork att bemöta alla de kommentarer jag fått så jag gör det enkelt för mig. Säger ett tack till er alla i samlad flock - för att ni finns där, för att ni lyssnar, kommer med goda råd, stöttar och bryr er!

Jag tror att en av de viktigaste sakerna jag upptäckt den senaste tiden är att om jag ber om hjälp så får jag den. Och det från de mest oväntade håll! Det stärker mig, och ger mig en tilltro till framtiden. Tack för det!

Nu så "flyr" jag från livet en liten stund till... Mr Rebus väntar på mig!

7 kommentarer:

Bambi sa...

Take care....Kramar!

PGW sa...

Vi vill att alla trollen ska må bra!! kram!

The Female Dinousaur sa...

Du ska se att det blir bra. Det finns hopp! Stor kram.

Anonym sa...

Självkart ska du göra det du orkar och vill. Vi hejar på dig så länge:-) Tänk att det är så stort att våga be om hjälp. *kram*

Tankevågor sa...

Du vet var jag finns....bara att ringa igen. När som helst. Kram.

Anonym sa...

Vad SKÖNT att du kan "fly" till ateljen ibland, man behöver sina andningshål! Slå hårt i bordet hos BUP - det gör inget om det blir rejäla sprickor i det - hellre det än att det blir sprickor i er :-/

Batbut sa...

Jag gör mitt bästa, och jag börjar se ljuset...*S* Tack för supporten!