lördag, april 14, 2007

Copy cat.....



Tänkte förgylla er natt så att ni får något fint innan ni far iväg in i famnen till John Blund. Och vad kan då inte passa bättre än ett alldeles nytt självporträtt på the one & only Trollmor aka Batbut, komplett med vingar, svans och trollöron. OBS den röda näsan beror inte på alkohol. Den är den sista resten av det embarmeliga tillstånd jag varit i den sista tiden....
Signerade littograffier kan beställas per mail.

Copy cat? För att jag inte har några egna underfundiga idéer att komma med så "lånar" jag lite här och där.... när jag hittar något roligt
Den här gången hos Schmut, där utmaningen var att göra ett porträtt i
paint, på 5 minuter


ps 2: humlan, med tanke förvirrade tillstånd så känns länkandet i bloggtåget som en oöverkommelig upgift - så stannar jag kvar på stationen. Men tack ändå my friend

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag säger till dig som till alla andra som jag bjöd in... strunta i det och gör något roligare istället!

/Trött Humla som redan har loggat ut för natten

Mette sa...

Ett mycket fint porträtt. Ypperlig konst när de visar sig från den bästa sidan.

Anonym sa...

Jaha... har du odlat fram en spansk mustasch?

Batbut sa...

Humlan, tack för förståelsen!
Mette, visst är det vackert!
Mickey, nu gör jag slut! Iofs har vi inte varit ihop men ändå... Det är mina smilgropar och en stor röd mun!