lördag, juli 30, 2005

Ångesten över

Jag har en besöksräknare! Jippikajej, även jag har en sån däringa mordenitet. Men ta det lugnt med ovationerna, jag har inte lyckats knäcka den tekniska koden, blivit smart eller något sådant.

Jag har fått en coach i långtbortistan, ILVA the one and only!

Inte nog med att hon fixat både ett och annat hekto till min annars så aladåbliknande lekamen, hon har nu även fixat en b e s ö k s r ä k n a r e åt m mig. Nästan så jag måste bli seriös nu *s*.

Fast å andra sidan så ska hon ju adoptera mig, och en mor bör göra vad som helst för sina barn...

11 kommentarer:

Theron o familj sa...

Hur får man en sådan?!

Batbut sa...

en besöksräknare eller en italiensk coach? *s*

Theron o familj sa...

Både och! Men börja med det förstnämnda =)

Theron o familj sa...

Ps, din "nya" sida är inte heller helt fel. Ds.

Batbut sa...

räknare fixar man gm att ömka och beklaga sig offentligt, och så får ngn sympati för en och fixar det! Eller så kollar man på susning.se tror jag det var. Italiensk coach är svårare, men smöra Ilva ordentligt är ett tips *s*.
Tack för komplimangen!

Theron o familj sa...

Har fixat en räknare nu, i af tror jag det. Kolla längst ner på min sida. Det var nervöst värre!!

Bloggblad sa...

Hur många coacher ilva egentligen? Mitt släktkalas igår är hon ganska ansvarig för!

Besöksräknare var kul, men farligt. Jag frestas att gå in och kolla varje dag, trots att det inte alls är för DEN jag skriver utan bara för mitt höga nöjes skull och för alla roliga kompisar jag fått.

Ilva sa...

Batbut-jag vet inte varfor den inte syns dar nere, jag klickade dit den TRE ggr i gar men...funkar loggen da?
Bloggblad-min man brukar kalla mig Madre Teresa di Calcutta...
Nu skall jag ta o avdroga mig lite, det blir alldeles for mycket dator o for lite reella social relationer for att inte tala om drivorna med grejer som inte blir gjorda!!

Batbut sa...

Moder Ilva, tycker det är bättre Du ägnar Dig åt oss än familjen *s*. Ser räknaren nu, men en sak hajar jag inte: enl. Susnet loggen var det drygt 200 på Batbut igår och 100 på Tjejsnack - men den här räknaren visar avsevärt mindre. Även om man jämför unika besökare. Que? Vem ska jag tro på tro på tro på la la la *S*

Ilva sa...

Darfor att den blev installerad pa eftermiddagen o kan darfor inte rakna hela dagens besokare, enkelt va! Min erfarenhet ar att Susnet ar den 'sannaste' raknaren for dar raknas aldrig ngon tva eller flera ggr medan pa de andra sa slinkerr de forbi fler. Ser du vad manga besokare du har, manga fler an vad jag har!!
Nu har jag utrattat en massa bra saker och varit social sa nu skall jag agna mig at datorlivet ett tag!

Batbut sa...

Welcome back! Saknat Dig, hålla på och vara social och sånt pjatt. Har Du verkligen tid med det? *s*