lördag, juli 09, 2005

Parkinsson

Gud vad jag älskar den mannen, så "brittish" och underbar lågmäld, lite torr humor. Och bredvid honom en kanonsnygg 2 barns mor, urläcker i rosa dräkt (där ligger både Ebba och Mamselemamsen i lä). Patsy Kensit är det ju, nu kom jag på det. Snygg som attan, och numera både nykter och drogfri. Bra jobbat tjejen!

Ute på landet igen, efter 48 timmar inne i stan. Det var rena asfaltsgrytan, närmare 30 grader. Fullt med folk ute på gatorna, nästan som om man vore på kontinenten.

Kan inte påstå att aktivitetsnivån ligger speciellt högt, lyckades iaf ställa iordning småtrollens rum någorlunda. Tur att den finns en stor klädkammare som sväljer både det ena och det andra. Jag kommer väl få en chock om några månader när jag öppnar den dörren. Just nu är jag starkt inne på förträngning. Allt som är jobbigt finns inte. Tror jag ska bli struts i mitt nästa liv. När världen blir för påträngande så stoppar jag huvudet i sandenö. Voila, problemen borta.

Från det ena till det andra, jag hajar inte riktigt det här med plastikoperationer. Okej om man har någon missbildning eller defekt som man lider av, men att göra det för att se ung ut? Njae, det är inte riktigt min melodi. Fast å andra sidan så står det alla fritt att välja.

Nu ska jag ut och sätta mig på gräset, pula i mig lite jordgubbar och försöka plita ihop kapitel 6!

7 kommentarer:

Bloggblad sa...

Nog kan jag se vad som skulle behöva lyftas upp lite hos mig, men det räcker med att se hur patetiskt det ser ut när andra stramar upp sig och ser ut som parkettgolv i ansiktet och inte får igen ögonlocken...

Och sen undrar jag: ska jag behöva skämmas för att jag inte dog när jag var ung och vacker? Duger jag inte för den jag är NU? Var det bara fram till rynkorna och hamsterpåsarna och hängtuttarna som jag räknades?

Batbut sa...

Håller med Du! Här hänger det både här och där, utom där det borde finnas lite häng men jag mår bra för det (iaf oftast *s*).

Vi på Kantarellen sa...

Va!!! Finns det verkligen nån som är mer "stylish" än Jag!!! Hmmm...

Funderar starkt på att lämna guldstadiet. F..n alla har ju det nu! Har hört att det ska bli ännu värre till hösten Kanske går över till lack....jag har en del av det också. Och nu har jag ju nya lackloafers också... med KEDJA över foten.!!!!!!!! Dé du! =D

Vi på Kantarellen sa...

Det hänger här och där på dig, utom där det borde finnas häng... var nånstans är det?

The Female Dinousaur sa...

Jag såg bilden på Britt Ekland på Aftonbladets löp idag. Jag tänker aldrig lägga mig under kniven. Så får folk säga vad dom vill!

Theron o familj sa...

Nä, här blir det inte heller vare sig kniv eller botox. Har sett alldeles för många avskräckande exempel. En tjej kunde inte stänga munnen för alla operationer. Dreglade när hon åt mat. Hur kul är det?

Batbut sa...

det som borde kunna ha lite häng är väl någon decimeter under hakan, några liljevita kullar finns inte här inte, möjligen ett litet väggupp *s*