lördag, augusti 19, 2006

Eller hur?

Har just fått pressa mig fram bland tusentals av halvnakna karlar för att lyckas ta mig hem! Man väljer väl hur man vill tillbringa sin lördagskväll eller..... Okej då, några halvnakna damer var där också. Men karlarna var i klart majoritet, I promise!

Hur som, efter adrenalinsprutan doktorn tutade i mig så verkar hjärnan ha gått igång för jag kom på lite smartiga saker. Tycker jag iaf. Och helt egofixerade såklart, ödmjuk som jag är *S*

Liten Battis (jag alltså) - Batbit
Smörig Battis - Batbutter
Sur Battis - Batbitter
God Battis - Bitbat (långsökt.. men är lite som Kitkat)
Dålig Battis - Badbat
´
Konstigt.. när jag tänkte på det verkade det mycket roligare... nej, dags att sova nu. Verkligen! Jag ber att få dra mig tillbaka och tillönskar eder alla en skön & vilsam sömn. Hasta manana som vi säger här i Trollskogen

4 kommentarer:

Humlan sa...

Skönt att höra att det är bättre och orkar uppskatta lite ögongodis (hoppas jag att det var, när dom nu var så lättklädda)! Astma är inte heller att leka med, så var rädd om dig! (och håll reda på datumen!)
Men att leka med ditt namn var faktiskt kul, man kan tro att du tänkt efter noga innan du valde nicket...

Jag lyssnade på tjejen i rosa här nedanför, grät t.o.m. en skvätt, vilken röst!

Anonym sa...

Skönt att du är på rätt väg. Hoppas du hade god sömn. Det hade jag men dålig start på morgonen *muttrar*

Bambi sa...

Hoppas du känner dig bra idag!

Batbut sa...

Humlan, jag ska skäpra mig
A-M, såg det - är i bättre form men tokstressad!
Bambi, jo tack - börjar bli bättre men liiite mkt jobb just nu - puh!