tisdag, augusti 08, 2006

Testing testing

Jag syns inte! Borta. Vanished into the dark.... Eller så är det censur! Kanske inte skulle skrivit sådär om de religiösa skrifterna. Eller kanske blogger fått värmeslag?

Ska testa och se om det här fungerar....

Och Mickey - om Du läser här, jag sitter fast i Ditt spamfilter! Så snart slutar jag med mina visiter om Du inte släpper loss mig. Bara så att Du vet!

Nu ska jag bada i barnpoolen en stund, i väntan på lite spjutkastning. Pls correct me if I'm wrong men jag tycker att fröken Kluft har blivit riktigt snygg! Växt till sig liksom.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du har nog bara glömt ta bort silvertejpen över ögonen, för du syns så bra så :-)

/PGW

Anonym sa...

Håller med PGW,, jag ser dej klart och tydligt!

Bambi sa...

Ja, du syns- du har väl inte målat nu igen?? *s*

Anonym sa...

Jag ser dig. Kollar också på vickande rumpor inte någon snygg alls... bara svettiga gubbar,,,hm ja Kluft har blivit stor flicka det syns.
Vuxen grimagerna är borta tror jag synd det.. hm undras om det stavas så?? ah minerna då ,Nu ska vi heja på Kajsa och Emma

Anonym sa...

Mitt spamfilter ska lära sig vem som är spammare och vem som är batbut :)
Konstigt att du fortfarande fastnar i nätet.

Testa och skriv 5 st kommentarer någonstans, använd "slumpa fram en kommentar" så att du slipper hitta på eget material om det står still i huvudet :)