söndag, augusti 13, 2006

En alldeles vanlig lördag

Elva timmars intensivt pratande, sittandes på en hård träbänk (från vilken jag blev brutalt nedknuffad, inte bara en utan hela två gånger) - det är också ett sätt att tillbringa en lördag! Och ett sätt jag klart kan rekommendera. Ett par av er har jag nära kontakt med, flera av er känns som vänner efter tidigare träffar och några var helt nya bekanta som jag hoppas få fördjupa.

Gott rödvin, skratt så magen krampade och en avslutande skön promenad på Söder, i den varma sommarnatten. Ibland är livet gott helt enkelt!

13 kommentarer:

Anonym sa...

Så sant! Det är livet självt! Bänkarna var så breda. Bra för de som är lite runda om fötterna! Det var härlgit och underbart att träffa dig kram *s*

Bloggblad sa...

Men för dem som är runda om baken var de alldeles utmärkta... :)

Det gick rätt fort och lätt att komma hem till hotellet - skön promenad.

Stort tack till Reseledarna Batbut och Biggis!

Humlan sa...

Du stegade iväg så att jag inte hann säga Hej då! Men det var kul att se dig igen!

Cornelia sa...

Missade att du trillade av, du skulle ha fäst dej med lite silvertejp kanske...
Kul att ses!

Mette sa...

Verkligen trevligt att träffa dig!! Vissa människor kan man bara prata prata prata med - du är en så´n!
Kram!

Vi på Kantarellen sa...

Och VEM knuffade ner dig... TVÅ gånger!

Är inte du tillräckligt olycksbenägen, utan att folk ska hjälpa till?

Morgondimma sa...

Tack för igår, det var bara sååå roligt, och till söder kommer jag tillbaka, jättemysiga butiker.

Batbut sa...

Asch so Humlan.. det missade jag *s*
Cornelia, jag säger inga fler ledtrådar än skuttande... grön... Och jag glömde tejpen! Same, same - att ses alltså *s*
Mette, samma! Vi är nog lite lika Du och jag (fast Du är mer galen *s*)
Mamse, se mitt svar till Cornelia. Jag olycksbenägen? Vad menar Du???
Morgondimma, anytime! Jag kan vara guide. Det var kul att ses

Mette sa...

Hehehhe, nä.... jag är inte mer galen. Jag bara vädrar det hela (galenskapen) lite mer... hehehe...

Ilva sa...

Så kul! Men vi hörs väl via telefon väl?? pusss

Batbut sa...

Mette, Du är mest galenen...*S*
Ilva, yes we do! Är utanför Uppsala onsdag t o m söndag - fika?

Vi på Kantarellen sa...

Grodan!!!!! Tog hon hand om dig?

The Female Dinousaur sa...

Kan inte annat än att hålla med - det var en alldeles osedvanligt trevlig lördag, som tog slut alltför fort. Det är skönt att träffa en människa som får en att slappna av och liksom känna att man... på något vis känner varandra... fast man inte gör det. Äh, du vet! ;-)