måndag, november 27, 2006

En stilla undran

Är det ett ålderstecken om man stukar knäet när man böjer sig ned? Eller är det bara jag som är ute och knasar mig igen? Ont gör det. Får nog ge fasiken i mitt gästframträdande hos Riverdance, måste ju vara i form till Holiday on Ice! Nu går jag och lägger mig, ska ömka mig lite. Visst är det världsasynd om mig idag?

Godnatt!

ps 1: Eftersom Mr Rankin inte har något nytt att komma med tänker jag krypa till kojs med Mr Robinson. Inte riktigt lika gripande, men klart angenämt

ps 2: Om någon känner för att titta vidare på fusingprylar och ni befinner er i Stockholm den 9-10 december, maila mig får ni mer info

3 kommentarer:

Anonym sa...

Aj och oj! Ta hand om dej! U

Bambi sa...

Inte nog med att vi läser samma böcker, vi har knäproblem samtidigt ;-)) Synd, att jag inte bor närmare, hade gärna kollat.

Säger som de andra i tidigare inlägg, kan du inte berätta mer om det?

Batbut sa...

Tack Ulrika!
Bambi, vi lever varandas liv *S*