torsdag, november 09, 2006

Nu attans!

Jag är på G! Så måste det vara. Mot ära och berömmelse. Bevis? Behöver ni verkligen det?

Okej då, jag har fått en copycat!

Det om något är väl tecken på att man är het eller?

Tänkte bara informera er lite ödmjukt så här på kvällskvisten. Om ni nu hade tvivlat alltså...*s*


Btw, stickstatus sedan sist: 1 barntröja / 1 barnmössa / 2 armmuddar / 1 halsduk - jag ligger lite efter... men jag var iofs stickfri igår. Och imorgon har jag tagit S E M E S T E R!

3 kommentarer:

... sa...

Åhåååå...kan du skicka mig din autograf? ;-)

PGW sa...

Jag är lite nyvaken och tyckte att Kimmi skrivit "STICKA din autograf". Vilket i och för sig inte hade varit omöjligt låter det som.

Man tycker ju att Lill-Babs borde vara tillräckligt rutinerad för att hitta på egna grejer, men så är det ju det där att man vill göra som idolerna gör då ;-)

Batbut sa...

Kimmi, den är på G
PGW, med tanke på min mani så kan jag nog snart göra det