söndag, november 26, 2006

Synden straffar sig osv....



Inte för att jag vet om det var min liderliga dröm om Mr Mini (TC även kallad) eller om mitt hektiska tempo kan ha något att göra med saken. Hur som så vaknade jag igår med en dundrande huvudvärk och en kropp som kändes som den dragits genom en stenkross i ultrarapid. Ryggläge intogs och jag har nog sett vartenda skitprogram som går att uppbringa. Idag har det varit något bättre, men inte direkt full speed på trollmor inte. Men lite stickning hann jag med iaf.... Nu till de små trolldamerna.

4 kommentarer:

PGW sa...

Läckert garn!

Men förlåt en korkad fråga, men vad är det ..? Halsdukar? Mössor?

Batbut sa...

Det är flera olika garner i kombination, och idag bidde det halsdukar

... sa...

Battis, du sitter väl inte med axlarna upptryckta i öronen när du stickar? För det kan man få hiskelig huvudvärk av.

Anonym sa...

Filifjonkan tror på spännings eller stresshuvudvärk vila dig mycket. Dina stensmycken är så mjuka att klappa på ser jag... liksom persikoskinn alla 3 .Fina är de.
Ha en bra måndag på er