tisdag, januari 22, 2008

Bitchbut talar

Nu måste jag rensa systemet lite, ut med lite aggressioner so here it goes;

- Du Din patetiska lilla imitation av en man som idag körde om mig på Lundagatan (en mörk bakgata), vet Du om att det är 30 där! Vilket jag höll. Och att Du blåste om mig precis utanför en skola? Att Du sedan spädde på Din infantila bedrift med att tuta och hytta med näven kan bara bero på att den lilla IQ Du en gång besatt numera är borta med vinden. Förmodligen p g a att det är hål i huvudet på Dig!

- Du Din plastikfyllda överklass wannabe som totalvägrade sitta bredvid en kvinna av icke ariskt ursprung på tunnelbanan idag, inser Du själv inte hur vansinnigt fånigt Du uppförde Dig? Som värsta lilla 3 åringen på dagis, "får jag inte sitta där tänker jag inte vara med"? Istället ställer Du Dig demonstrativt bredvid min plats, där jag har sätet fyllt av kassar och knöar Dig ned. Min tysta (och fega) protest att inte flytta mina kassar nonchalerade Du totalt. Medan det på andra sidan gången fanns gått om plats. Fast förmodligen ville Du inte besudla Dina rasben alltför mycket. Förmodligen var det faktum att Du var tvungen att nedlåta Dig till tunnelbanan bara det en prövning som Du fick dämpa med Prozac.

Så, nu känns det genast mycket bättre!

2 kommentarer:

Anonym sa...

OOoooh, ja! Mera påhopp, mera! Minst ett sånt här härligt inlägg vill vi ha varje dag! Näe, inte vill ha; behöver ha...

Humlan sa...

Bravo Bitchbut!
Ryt på! ;-)