fredag, januari 11, 2008

Igen...

Vad tänker jag med? Inget alls förmodligen... Går på instinkter och så blir det ibland bra, ibland mindre bra. Ganska ofta blir det stökigt... Som idag.....

Ska ha med 2 små troll från skolan, men av någon mysko anledning blev det 4! Förmodligen celldelning. Gissa om Trollfar blev lycklig..... *s*

Btw, glömde berätta en sak här i veckan som jag fortfarande klurar på, var det en komplimang eller inte? Är på den fiiiiina sidan av den stora staden, då jag en tjej kommer fram och undrar om hon får ställa några frågor. Och ja, det fick hon. Snäll som jag är.

Vad hon frågar är om jag kan tänka mig att utbilda mig till hudterapeut och då jag svarar nej fortsätter hon med att fråga om jag kan tänka mig att jobba som värdinna &demonstrations-modell för hennes företag.

Frågan är om jag blev tillfrågad för att jag har så eminent vacker hud eller om hon tyckte att jag behövde hjälp att fixa dylikt skinn? Äsch, jag är snäll mot mig själv idag. Klart hon tyckte att jag har hud som en nyfödd liten prinsessa!



Inga kommentarer: