onsdag, januari 23, 2008

Goddag Yxskaft!

Fick ett spännande brev idag. Från Försäkringskassan. Som jag iofs tycker mycket bra om, för jag har alltid fått bra service, trevliga kontaktpersoner och mina få ynka ärenden har alltid löst sig snabbt & smidigt. Men idag blev jag klart konfunderad.....

"Du får det här brevet för att Du begärt tillfällig föräldrapenning perioden X - X. Vi vill att Du kontaktar oss ang begäran för dessa dagar. Skicka svaret till; Försäkringskassan etc."

Undetecknat "Försäkringskassan"

Jaha, självklart kan jag skicka svaret. Men vad är frågan? Det telefonnummer som står är till deras centrala växel, där de frågade efter min handläggare. Som jag inte vet efter som brevet kom från "Försäkringskassan".

Another Moment 22 i filmmjölkens förlovade land *s*

Inga kommentarer: