tisdag, oktober 18, 2005

Löven faller

Och jag med! Men lugn i stormen, jag har inte druttat omkull idag, not yet kanske jag ska tillägga.

5 års firandet avlöpte väl. Viss oro fanns igår, med tanke på att lilltrollet startar sin dag 05.15 ca. Stortrollet hade en lång och seriös diskussion om vikten av att ligga kvar i sängen, framförallt när det är födelsedag.

Så imorse låg den lilla godingen kvar till dess att vi falsksjungande dök upp kl 06.30. Hon sov visserligen inte, men hon hade å andra sidan inte väckt hela huset heller!

Nu funderar vi skarpt på att leka födelsedag varje dag några månader framåt!

Internet är fantastiskt! Jag menar, hur kan annars för mig helt okända personer veta hur lång maken är? Och så skickar dom kanonfina erbjudande om "make your man grow". Hur fasiken bar man sig åt på snigelpostens tid egentligen?

Nu vill visserligen inte jag att maken ska bli längre, men det är alltid trevligt att ha valmöjligheten.

Inga kommentarer: